Showing posts with label takwim KPM. Show all posts
Showing posts with label takwim KPM. Show all posts

Monday, October 15, 2012

Takwim Persekolahan 2013

Assalamualaikum..

Takwim Persekolahan tahun depan dah pun dikeluarkan oleh KPM..
jom cek kat sini kalau gambar kat bwh ni xberapa nak clear..

sebenarnya bukan apa, bagi mereka yang ingin melangsungkan perkahwinan pada tahun depan, takwim ni sangat penting..
kebanyakannya akan memilih musim cuti sekolah untuk buat majlis..
kenapa yea?? 
mungkin bagi memudahkan sanak saudara yang jauh utk berkumpul..
ada macam-macam pendapat..
terserahlah kepada mereka..
xkiralah tarikh apa sekalipun, kahwin tetap kahwin kan..hihi

tetapi tidak pada saya..hii
nak tau kenapa??
erm, saya ni tinggal di salah satu pusat peranginan kat Malaysia ni..
so, bila cuti sekolah..pantai-pantai dan hotel-hotel lah yang menjadi perhatian semua orang..
oleh sebab tu, akan berlakulah 'jammed' yang paling orang xsuka..
kalau nak g makan kenduri sampai sanggup bersesak-sesak di jalan raya..
sanggupkah korang??
kesian korang kan..

Alhamdulillah tarikh majlis yg saya pilih xtermasuk dalam cuti sekolah..
so, lega sikitlah kot kalau nak ke majlis saya nt >_<



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...