Showing posts with label tahun baru. Show all posts
Showing posts with label tahun baru. Show all posts

Tuesday, January 01, 2013

Selamat Datang 2013 Tercinta!


Assalamualaikum..
semalam 2012 telah pun melabuhkan tirainya..
macam-macam perkara suka duka dan kenangan di dalamnya..
mudah-mudahan 2013 menjanjikan yang lebih baik..
in shaa Allah..

2013 is coming!!
tinggal 67 hari lagi..
ohhh tidakkk~
semoga tahun ni memberi kenangan yg sgt2 terindah dalam hidup sy >_<
ameennn..



Monday, December 31, 2012

Hari Terakhir di Tahun 2012

Assalamualaikum..
hai hai hai semua!
diam tak diam, kita dah pun berada di hari terakhir bulan terakhir bagi tahun 2012..
dalam masa 24 jam aje lagi kita akan melangkah ke tahun 2013..
mudah-mudahan tahun 2012 menjanjikan kenangan terindah buat kita semua..
dan tahun 2013 memberi lebih sinar dalam kehidupan kita..

* kesian nombor 2 tu dah dipinggirkan..hihi

persiapan kahwin sy??
masih lagi berjalan seperti biasa..
cuma agak perlahanlah yea..hihi
sy kena listkan perkara yg perlu dibuat dalam bulan Januari nie..
2 bulan lagi menjelang majlis..
takut!! berdebar-debar!! macam-macam adaaa...
hahaha..pe pun, keep cool!! (^_^)

Saturday, December 31, 2011

Tata 2011 & Welcome 2012

assalamualaikum..
hurm, dalam kira2 3 jam dari skrg kite akan melangkah ke tahun 2012..
cepat benar masa berlalu..
Alhamdulillah syukur kehadratNya kerana sy masih bernafas sehingga ke hari nie..

2011 penuh dgn kenangan pahit dan manis dalam hidup sy..
antaranya:
tanggal 22.10.2011 :: genap setahun sy bekerja di GSV..
tanggal 7.11.2011 :: sy telah dirisik :)
tanggal 9.11.2011 :: genaplah 7 tahun hubungan sy dan si dia..
tanggal 20.11.2011 :: sy telah menjadi Tunangan org :) hee..
tanggal 23.12.2011 :: hari terakhir sy bekerja di GSV
dan mcm2 lagi..

diharap,tahun 2012 membawa seribu sinar dalam hidup sy..insyaAllah~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...