Showing posts with label pulut kuning. Show all posts
Showing posts with label pulut kuning. Show all posts

Monday, March 09, 2015

Ulangtahun Pernikahan Ke-2

Assalamualaikum..

Ya Allah, lama benar tak update blog sy nie..maaf yea :)

Alhamdulillah, arini 8 Mac 2015 genap 2 tahun sy dan IH bersama..macam-macam dah kami lalui sepanjang 2 tahun nie..nangis, ketawa, merajuk, gaduh manja, bermasam muka..tapi semua tu kejap je..takkan setiap hari ok je kan..hehe..masih jauh lagi perjalanan kami..

Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami sekeluarga menghadapi hari-hari mendatang..Ya Allah, aku memohon agar hubungan cinta kami kekal sehingga ke JannahMu..Terima kasih Ya Allah atas kurniaan dariMu seorang anak syurga yg sihat dan sempurna utk menceriakan hari-hari kami..

kebetulan hari nie hari Ahad, mak, kakak-kakak dan abg sy semua ada sekali..so sy tempah pulut kuning kat kakak sy n rendang special by mak sy..celebrate lah sesama..Alhamdulillah sy dikurniakan keluarga yg penyayang dan memahami :)

si kecik sy pulak baru dapat kolam mandi yg rendah tu dari makciknya ptg td..bukan main seronok berendam dlm tu sampai taknak keluar..hehe

nanti nak update macam-macam lagi..ahhhh rindunya nak mengarang dlm blog pink nie ;)v

stay tuned ok!

pulut kuning sempena anniversary kami :)

kami berdua :)


nie pulak bdk bambam yg sibuk berendam time ibu ayah potong pulut kuning..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...