Showing posts with label muzium tentera darat. Show all posts
Showing posts with label muzium tentera darat. Show all posts

Friday, September 20, 2013

Honeymoon @PD

Assalamualaikum..
hai dear! 

kesibukan melanda dan membataskan sy utk meng'update blog..
haha ayat tak boleh bla kan..konon je tu..hii
ekceli mmg sgt bz dgn tempahan yg tak putus2, Alhamdulillah..

ari Selasa hingga Khamis baru nie kami pergi honeymoon!! yeayy..
asyik jela nkg honeymoon kan..hihi
alaa bukan jauh mane pun, kat PD je pun..
dah asal org PD, honeymoon pun nak kat PD jugak..apee barang kan..
tapi apakan daya..

hoenymoon kami ditaja oleh pihak katerer perkahwinan..
so, kami diberi penginapan di Corus Paradise Resort PD..
mmg selama duduk kat PD nie tak pernah pun tido kat hotel nie..
tak pasti hotel nie berapa bintang..4* kot..
pada mulanya kami diberi penginapan di Bayu Beach Resort dan kami tolak..
pastu dia bagi Glory Beach Resort pulak, pun kami tolak..
at last dia bagi Corus, terima jelah..drpd takde..
ingat org PD tak tau ke hotel mana yg bertaraf 5*? agak2lah kan..
ekceli mmg dia tulis dlm iklan tu 'Pakej Bulan Madu di Hotel 5*'
tapiii iklan semata2 lah kan..
dan bukan pakej bulan madu okeh..pakej tidooo je..
iklan je nak gempakkk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...