Showing posts with label lepas kahwin. Show all posts
Showing posts with label lepas kahwin. Show all posts

Wednesday, June 12, 2013

Pengalaman Bergelar Isteri

Assalamualaikum..
hai si cantek b2b yg bz dgn persiapan, ex b2b merangkap m2b dan mommy, 
silent readers n bloggers..

sekadar berkongsi pengalaman selepas bergelar isteri..
dengan perkahwinan jarak jauh (ada pulak istilah nie kan..hihi)

setelah 3 bln kami berkahwin, 
tentunya ada suka duka dlm menempuh bahtera perkahwinan..
mungkin kami masih baru dalam alam rtangga nie..
apapun Alhamdulillah kami bahagia..
dan syukur, sy dikurniakan seorang suami yg sgt menyayangi dan memahami sy..

perkahwinan jarak jauh (PJJ) 
tak semua drpd korg yg melaluinya..
apatah lg di awal usia perkahwinan macam kami..
bestnya kalau suami sentiasa ada di sisi kita kan..hurm
kadang² tu jeles jugak tgk kwn² yg selalu dgn suaminya..
tapi takpe, sy ada mak yg selalu menemani..hii
buat masa nie sy masih tinggal dgn mak sy..takdelah sunyi kan..
erm, mungkin ini cabaran buat kami dan ada hikmahnya juga..

Saturday, June 08, 2013

3 Bulan Bersama

Assalamualaikum..
hai kawan b2b, ex b2b, blogger dan silent readers..
moga korg semua sihat² hendaknya..
selamat berhujung minggu!

seminggu suda blog nie ditinggalkan sepi..
sori yea dear, tak sempat update entri baru..
so, sy akan buat entri berantai arini..haha
kerajinan yg teramat..

Alhamdulillah, syukur kerana arini genap suda 3 bulan hubungan halal kami..
Alhamdulillah kami bahagia walaupun berjauhan..
subuh tadi incik hubby dah balik Klang..sob sob ;(
baru je mula keje lepas cuti seminggu..
so dah berjauhan balik..huhu

pertanyaan tentang 'dah ada ke?'
masih belum ada tanda²..
kami masih mencuba, mudah²an Allah beri kami rezeki..aminnn
cepat atau lambat, kami harus bersabar..
doakan kami yea korg..
>_<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...