Showing posts with label coklat. Show all posts
Showing posts with label coklat. Show all posts

Friday, July 19, 2013

Dapur Kecilku : Kek Coklat Moist

Assalamualaikum..
hai sweetie!

dalam bulan puasa nie, mulalah akan direka pelbagai resipi utk juadah berbuka kan?
samalah dgn sy..hehe
ekceli kek nie bukanlah juadah berbuka, mana nak kenyang..haha
semalam, kerajinan melanda utk buat kek coklat moist nie..
resipi dah lama disimpan tapi belum pernah cuba..
sebelum nie pernah jugak buat tapi resipi lain..

makanya dgn bantuan anak buah sy yg off day semalam, kek coklat nie pun terhasil..
bahan2nya tak susah pun, dan kebetulan semua bahan pun ada kat umah nie..
so jadik jelah kan..

jom tengok hasilnya..

kek selepas dikukus, sebelum letak topping..
bahagian tengah tu merekah sikit tapi takpe, nanti akan ditutup..

Tuesday, June 25, 2013

Jemput Singgah Yea!

Assalamualaikum..
hai si cantik yg sedang baca blog sy :)
selamat petang!

terima kasih sebab sudi singgah kat entri nie..hihi
ekceli sy nak jemput adik manis semua jenguk2 blog baru sy..
Aisyah's Delight berkisar tentang hasil kerja tangan sy di dapur..hoho

memandangkan sebelum kahwin pun sy mmg seorang 'suri rumah', makanya sy penuhi dgn membuat apam comei dan coklat homemade..
Alhamdulillah ada rezeki sy..
cuma masa sibuk dgn persiapan kahwin, tak sempat nak buat..
2 bulan lepas kahwin pulak, masih menjadi suri rumah dan baru terima balik tempahan..hii
mood hanimun lama betul :)

arini baru je sy wujudkan blog baru..
mudah2an rezeki sy akan bertambah lepas kahwin nie..
aminnn..

jom singgah sini yea!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...