Showing posts with label buku pink. Show all posts
Showing posts with label buku pink. Show all posts

Sunday, November 10, 2013

M2B : Buku Pink

Assalamualaikum..

semoga kalian semua sentiasa dirahmati Allah hendakNya..
Alhamdulillah skrg baby dlm rahim sy dah pun berusia 12w 5d..
kejap je dah 3 bulan, tak lame lagi dah habis 1st trimester..
mudah2an anak ibu sentiasa sihat..

oklah kat sini sy nak cerita perihal buku pink..
byk jugak prosedurnya kan, sabar jelah..
al maklumlah 1st time..hehe

1st Appointment @ Klinik Desa Teluk Kemang
[29.10.2013]

awal2 pagi sy dan IH dah bangun n siap2..
memandangkan pagi tu hujan, aduhhh rasa malas sgt nak bangun..haha
tapi digagahkan jugak demi buku pink..hii
so tepat pukul 8.00 pg sy dah terpacak kat depan KD tu..
IH hantar sy dgn kereta betul2 kat depan tangga KD..haha
pastu IH lepaklah dlm kereta dia sambil tunggu sy..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...