Showing posts with label buaian. Show all posts
Showing posts with label buaian. Show all posts

Tuesday, August 26, 2014

Majlis Kesyukuran & Berendoi Ahmad Azeem

Assalamualaikum..

hai pembaca jelita sekalian..
meh nk up entri psl Majlis Berendoi putera kesayangan kami pd 16 Ogos lepas..
dah seminggu berlalu baru sempat nk update..

Alhamdulillah si comel kami tak meragam..
so semuanya berjalan lancar..

majlis nie bermula pada pukul 2.45ptg..
masa tu Azeem tidur..baru masuk sekejap kat dalam buai, dia menangis nak susu..
so kat situ jugaklah sy bagi susu..
majlis dimulakan dengan Asmaulhusna, syair berendoi dan kemudian berselawat..
masa berselawat nie sy dukung Azeem dan bawak berjalan ke setiap ahli kumpulan berzanji + keluarga..
time nie pulak Azeem terjaga..syukurlah tak menangis..
ada yg taburkan bunga rampai ke kepala Azeem dan ada jugak yg cium kepala Azeem (nasib syampu rambut Azeem..hihi)
selesai round the world, makcik2 tadi sambung berzanji pulak..
Azeem?? sambung tidur yg terganggu tadi..hii
selesai majlis dalam pukul 4.00+ kot..
tetamu semua menjamu selera, sy dok jaga Azeem..
kumpulan berzanji nie group mak sy..so mak sponsor :) hiii

untuk backdrop dan buaian tu nanti sy up lagi satu entri..
FYI, backdrop tu semua sy buat sendiri dgn bantuan IH dan anak buah..
tapi yg menghiasnya, kakak2 sy..
buaian pulak sy sewa je..demimu Azeem..
tapi Azeem dok dalam buai tu sekejap je..
takpelah, yg penting comelll :)

ok tu je dulu yea..
jom tengok 3 keping gambar dulu yea..





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...