Showing posts with label biskut gula. Show all posts
Showing posts with label biskut gula. Show all posts

Saturday, January 26, 2013

42 Hari : Doorgift Lagi

Assalamualaikum..
dear readers n b2b..
belum terlambat untuk sy ucapkan
Salam Maulidur Rasul 12 Rabiulawal 1434H..
selawat dan salam atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W

42 hari lagi..
ohhh cepatnya masa nie berlalu..
rasa macam banyak je lagi yg tak siap lagi nie..
hantaran mmg satu pun tak siap lagi..
coz barang lum beli..huhu
so, kenalah pulun habis-habisan dalam awal bulan 2 ni untuk setelkan banyak benda..

entri arini sy nak cite sikit tentang doorgift sy..
aritu sy ada ceritakan special doorgift kan..
kali ni doorgift lain pulak..

sy gunakan 100 biji t/ware applelady..
kesemua t/ware ni sy lekatkan dgn sticker yg ditempah di Term 1,Seremban..
harganya 100 pcs = RM 16
murah ke?? bg sy, oklah..
sy da buat 2x disebabkan 2x tarikh bertukar..
masuk kali ke3 tukar, sy rasa juz nak tampal no 9 je kat tarikh tu..haha
kalau korg perasan, tarikh kat t/ware tu 10 Mac yea..
masa tu igtkan tarikh dah finalize..
tapi tak rupanya..
terpaksalah ikhtiar sendiri..huhu



apa yg sy nak isi dalam t/ware nie??
cuba teka!! hihi..
ok, kalau korg igt lagi masa kecik2 dulu..
ada satu biskut yg atasnya ada gula warna-warni..
alaaa yg nie..

hah..igt x??  biskut gula yg comel dan sedap!!
sy plan nak letakkan biskut nie..

takpun, biskut bear nie..
cz sy menggunakan tema bear ^_^


so, ada 2 choices biskut yg nak digunakan..
belum finalize lagi..
maybe guna biskut gula kot coz lebih colorful..hihi


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...