Showing posts with label birthday. Show all posts
Showing posts with label birthday. Show all posts

Monday, March 09, 2015

Usia Bertambah


Alhamdulillah hari nie pulak hari lahir sy yg ke 30..
ohhh dah 3series ok! hehe..

Mudah-mudahan Allah berikan sy kesihatan yg baik kpd sy dan keluarga sy..
Moga Allah panjangkan usia dan murahkan rezeki sy..
Terima kasih Ya Allah kerana memberi peluang untukku bernafas lagi di muka bumiMu..

♡♡♡♡♡♡♡

Friday, September 12, 2014

Selamat Hari Lahir Suamiku

Assalamualaikum..

Alhamdulillah 10 Sept baru nie hari lahir IH yg ke...??
kebetulan jugak IH cuti..
so dapatlah buat seprise dgn kek yg seberapa dari wifey nya..hihi
at least sempat jugaklah berkejar2 siapkan kek sementara si kecik tdo..

wish dari wifey abg..
semoga dgn bertambahnya usia, menjadikan abg semakin matang..
mudah2an diberkati oleh Allah swt di dunia dan akhirat..
semoga panjang umur agar kita dapat melayari bahtera rumahtangga ini bersama..
in shaa Allah~

love u till Jannah..

Wednesday, March 12, 2014

Ulangtahun Pertama & Bertambah Usia

Assalamualaikum..

hai awk semua..selamat tengahari :)
kesibukan melanda so membataskan sy utk update entri baru..huhu

8 Mac baru nie genaplah setahun sy menjadi yg HALAL buat suami tercinta..Alhamdulillah
mudah-mudahan kami beroleh keberkatan daripadaMU..amin
Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan seorang suami yg penyayang buatku..
Terima kasih IH sbb sudi n sabar melayan kerenah isterimu sepanjang setahun nie..hihi
nak2 nya masa pregnant nie, lagilah IH jd sgt penyabar..hiks
malam tu kami buat kenduri tahlil dan doa selamat kat rumah mak..
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..

9 Mac pulak bertambahlah lagi setahun usia sy..
Alhamdulillah syukur Ya Allah kerana memberi kesempatan untukku bernafas di bumiMu, diberikan suami yg setia disisiku dan dikurniakan keluarga yg bahagia..

jom layankan 2 pics kat bawah nie..

kek anniversary kami..
kek birthday? xde pun..
nie pun kena beli sendiri..huk2

pic nie my sis yg snap..layankan aje..hihi

#prayforMH370

Tuesday, September 10, 2013

Selamat Hari Jadi Suamiku!

Assalamualaikum..
hai sweetie!

Alhamdulillah Allah berikan peluang utk sy raikan hari jadi IH thn nie..
first time setelah bergelar suami isteri..

Selamat Hari Jadi suamiku..
mudah2an Allah kurniakan umur yg pjg, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik..
moga kami sentiasa di dalam redha Allah dan bahagia hingga ke syurgaNya..


ekceli smlm kitorg dah celebrate besday IH ngn my sis sume..
ter'advance' pulak..hii
sy dah buat kek carrot tp luarnya je cantek,dlmnya? hoho..
so smlm mintak tlg my sis belikan kek coklat utk seprise IH..
plan berjaya..yeayyy


:: Kek Coklat beli ::

:: Kek Carrot buat ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...