Showing posts with label anniversary. Show all posts
Showing posts with label anniversary. Show all posts

Monday, March 09, 2015

Ulangtahun Pernikahan Ke-2

Assalamualaikum..

Ya Allah, lama benar tak update blog sy nie..maaf yea :)

Alhamdulillah, arini 8 Mac 2015 genap 2 tahun sy dan IH bersama..macam-macam dah kami lalui sepanjang 2 tahun nie..nangis, ketawa, merajuk, gaduh manja, bermasam muka..tapi semua tu kejap je..takkan setiap hari ok je kan..hehe..masih jauh lagi perjalanan kami..

Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami sekeluarga menghadapi hari-hari mendatang..Ya Allah, aku memohon agar hubungan cinta kami kekal sehingga ke JannahMu..Terima kasih Ya Allah atas kurniaan dariMu seorang anak syurga yg sihat dan sempurna utk menceriakan hari-hari kami..

kebetulan hari nie hari Ahad, mak, kakak-kakak dan abg sy semua ada sekali..so sy tempah pulut kuning kat kakak sy n rendang special by mak sy..celebrate lah sesama..Alhamdulillah sy dikurniakan keluarga yg penyayang dan memahami :)

si kecik sy pulak baru dapat kolam mandi yg rendah tu dari makciknya ptg td..bukan main seronok berendam dlm tu sampai taknak keluar..hehe

nanti nak update macam-macam lagi..ahhhh rindunya nak mengarang dlm blog pink nie ;)v

stay tuned ok!

pulut kuning sempena anniversary kami :)

kami berdua :)


nie pulak bdk bambam yg sibuk berendam time ibu ayah potong pulut kuning..haha

Wednesday, March 12, 2014

Ulangtahun Pertama & Bertambah Usia

Assalamualaikum..

hai awk semua..selamat tengahari :)
kesibukan melanda so membataskan sy utk update entri baru..huhu

8 Mac baru nie genaplah setahun sy menjadi yg HALAL buat suami tercinta..Alhamdulillah
mudah-mudahan kami beroleh keberkatan daripadaMU..amin
Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan seorang suami yg penyayang buatku..
Terima kasih IH sbb sudi n sabar melayan kerenah isterimu sepanjang setahun nie..hihi
nak2 nya masa pregnant nie, lagilah IH jd sgt penyabar..hiks
malam tu kami buat kenduri tahlil dan doa selamat kat rumah mak..
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..

9 Mac pulak bertambahlah lagi setahun usia sy..
Alhamdulillah syukur Ya Allah kerana memberi kesempatan untukku bernafas di bumiMu, diberikan suami yg setia disisiku dan dikurniakan keluarga yg bahagia..

jom layankan 2 pics kat bawah nie..

kek anniversary kami..
kek birthday? xde pun..
nie pun kena beli sendiri..huk2

pic nie my sis yg snap..layankan aje..hihi

#prayforMH370

Saturday, November 09, 2013

9 Tahun Bercinta

Assalamualaikum..
hai dear!!
dah mcm biskut chipsmore pulak sy nie kan..
kejap ade, kejap takde..
aduhhh kenapalah penyakit 'M' sgt berleluasa skrg nie??
adoiii laaa..

banyak je yg nak dikongsikan tapi kemalasan utk mengarang adalah sgt tinggi..
apakah?? huhu..
nie pun barulah ada kerajinan nak menaip..

arini genap 9 tahun anniversary percintaan kami..ceewaahhh :)
percintaanlah sgt kan..
epi 9th anniversary utk kami..hihi
mudah2an cinta kami akan bersatu hingga hujung nyawa..
in shaa Allah..aminnn~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...