Showing posts with label aisyah's delight. Show all posts
Showing posts with label aisyah's delight. Show all posts

Friday, July 26, 2013

Cornflakes Coklat

Assalamualaikum..
salam Nuzul Al-Quran & salam Ramadhan ke-17..
tinggal 13 hari menjelang Syawal, Alhamdulillah..

mesti ada si cantik b2b sedang sibuk dgn persispan kahwin+raya kan..
selamat membuat persiapan..
si comei ex b2b dan m2b pulak sibuk nk kemas rumah dan buat itu ini..
kemas jgn tak kemas..hihi

sy pulak buat apa??
skrg nie sy sibuk menyiapkan tempahan cornflakes coklat..
Alhamdulillah syukur dgn rezekiMu Ya Allah..
arini sy terima tambahan tempahan lagi..syukur..
ada yg nak tempah lagi?? hihi..
tapi dlm kesibukan tu sempatlah jugak kemas rumah, bilik dan buat apa yg patut..
sebab tu tak sempat nak mengarang..

masa nie, sy dok berehat..aduhhh belakang bdn nie sakit sgt..huhu
mana taknya asyik duduk mengadap dak cornflakes nie..
harapnya dapat siapkan semua tempahan dlm minggu depan..
pastu nak buat kuih raya pulak..
popia nestum, biskut coklat marble dll..
owhhh sempatkah?? 

erm oklah dear, jemput cuci mata dgn cornflakes choc sy :)
kalau nak tempah, boleh emel yea..hihi



Tuesday, June 25, 2013

Jemput Singgah Yea!

Assalamualaikum..
hai si cantik yg sedang baca blog sy :)
selamat petang!

terima kasih sebab sudi singgah kat entri nie..hihi
ekceli sy nak jemput adik manis semua jenguk2 blog baru sy..
Aisyah's Delight berkisar tentang hasil kerja tangan sy di dapur..hoho

memandangkan sebelum kahwin pun sy mmg seorang 'suri rumah', makanya sy penuhi dgn membuat apam comei dan coklat homemade..
Alhamdulillah ada rezeki sy..
cuma masa sibuk dgn persiapan kahwin, tak sempat nak buat..
2 bulan lepas kahwin pulak, masih menjadi suri rumah dan baru terima balik tempahan..hii
mood hanimun lama betul :)

arini baru je sy wujudkan blog baru..
mudah2an rezeki sy akan bertambah lepas kahwin nie..
aminnn..

jom singgah sini yea!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...