Showing posts with label PJJ. Show all posts
Showing posts with label PJJ. Show all posts

Wednesday, June 12, 2013

Pengalaman Bergelar Isteri

Assalamualaikum..
hai si cantek b2b yg bz dgn persiapan, ex b2b merangkap m2b dan mommy, 
silent readers n bloggers..

sekadar berkongsi pengalaman selepas bergelar isteri..
dengan perkahwinan jarak jauh (ada pulak istilah nie kan..hihi)

setelah 3 bln kami berkahwin, 
tentunya ada suka duka dlm menempuh bahtera perkahwinan..
mungkin kami masih baru dalam alam rtangga nie..
apapun Alhamdulillah kami bahagia..
dan syukur, sy dikurniakan seorang suami yg sgt menyayangi dan memahami sy..

perkahwinan jarak jauh (PJJ) 
tak semua drpd korg yg melaluinya..
apatah lg di awal usia perkahwinan macam kami..
bestnya kalau suami sentiasa ada di sisi kita kan..hurm
kadang² tu jeles jugak tgk kwn² yg selalu dgn suaminya..
tapi takpe, sy ada mak yg selalu menemani..hii
buat masa nie sy masih tinggal dgn mak sy..takdelah sunyi kan..
erm, mungkin ini cabaran buat kami dan ada hikmahnya juga..

Saturday, April 13, 2013

Bermulalah Kisah 'PJJ'

Assalamualaikum..
selamat berhujung minggu b2b n ex b2b semua..
juga buat blogger dan silent readers..

pejam celik pejam celik dahpun sebulan sy menjadi wifey kpd incik hubby..
8.4.2013 genaplah sebulan..
tapi gmbr dr OP xsiap lg..huhu
sume org da ty..mmg lmbt ae? huh..sabar jela..

semalam, incik hubby sy dahpun balik ke Klang..
bercuti sakan sebelum n selepas kawen..
dekat sebulan lebih dia cuti..
keje sendiri takpe kot..
tapi tu lah bila poket dah kering, haruslah penuhkan balik kan..huu
makanya bermulalah kisah perkahwinan jarak jauh (PJJ) kami..huhu

sy tinggal dgn mak sy lagi mcm sblm kawen..
huhuhu..
baru sehari tinggal dah rindu, acane tu?
takpelah, incik hubby pergi carik rezeki..
tak lame je nanti dia balik..
sedapkan hati sendiri..

hujan jugaklah mlm td before dia gerak..huhu
in shaa Allah nak mengundi nt incik hubby balik..
3 minggu lagi..ohhhh!! lame lagi tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...