Showing posts with label MGTT. Show all posts
Showing posts with label MGTT. Show all posts

Saturday, February 01, 2014

M2B : Oh Manisnya Air Gula!

Assalamualaikum..
hai hai hai..
bila korang tgk tajuk entri nie sure dah dapat agak pasal apa kan..
hihihi..
for sure la kena minum air gula..

semua m2b takkan terlepas dari minum air gula..
ini utk kenalpasti sama ada m2b tu ada penyakit diabetes or tak..
sure ada yg pernah rasa kan? 
apa yang korang rasa? 
hihi..sure ada macam2 pengalaman..
dgr katanya kalau minum tu rasa nak muntah lah, tak boleh telan lah..
dan macam2 lagi..
jom kongsikan pengalaman korang yg pernah minum air gula nie..

MGTT @ Klinik Desa Teluk Kemang
[6.1.2014]
19w

al-kisah sy kena minum air gula..
pd minggu ke 19 sy dah disenaraikan utk minum air gula nie..
rasa macam awal je lagi kan..hii
tapi takpelah, lagi cepat lagi bagus..
apa yg sy rasa? 
erm, kalau tanya sy..sy rasa air gula tu sangat manislah..haha
bayangkan jelah air gula yg kita guna utk bancuh dgn kordial tu..
betapa manisnya kan..
orang kata minum dgn 1 nafas..gila ke apa..haha
jenuh kot nak telan secawan besar air gula tu dgn 1 nafas..ekeke
Alhamdulillah, takdelah lama sgt sy mengadap air gula tu..
tp berkali2 teguk jugaklah nak habiskan..
janji dapat habiskan..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...