Showing posts with label 7 months. Show all posts
Showing posts with label 7 months. Show all posts

Tuesday, December 30, 2014

Azeem 7 bulan

Assalamualaikum..

Alhamdulillah 19 Dis lepas Azeem dah 7 bulan..
si kecil super hero kami..
makin banyak ragamnya..
tapi sgt menyenangkan bila tiba waktu malam..
sebabnya, Azeem akan tido sampai pagi..
terjaga pun untuk menyusu je..
itu so far la kannn..pasnie tak taulah pulak..hihi

kebolehannya skrg..
Azeem da laju merangkak..
skrg dok sibuk memanjat kerusi la..kotak mainan laa..
setiap masa kena pantau takut jatuh..
mainan2 dah tak heran sgt dah..
kalau selain mainan dia, heranlah..
cth cam hp kite ke..selain brg mainan dia lah..
dah boring agaknya hari2 dgn mainan..

kalau bukakkan tab ajar ABC bkn main suka lagi..
kenal binatang pun suka sbb dgr bunyik binatang tu..hii
tak kesah dgn sesape yg amik n pegang dia..
tapi mmg tak lamalah..haha
pantang kalau nampak ibunya melintas n tak amik dia, sure menangis sekuat hati..hai anak manja..

kalau dibawak berjalan, mmg senang sgt..
on da way pegi akan tido..
jln2 dlm shopping mall or kenduri kawen diam je..
kalau lapar mmg merengeklah..
pastu balik sure tido jugak dlm kereta..
Azeem mmg senangkan ibu ayah..

mudah-mudahan Azeem membesar dgn sihat yea syg..
jadi anak yg soleh n dgr ckp ibu ayah..
taat dgn perintah Allah..
amin ya rabb..


♥♡♥♡♥


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...