Monday, March 09, 2015

Usia Bertambah


Alhamdulillah hari nie pulak hari lahir sy yg ke 30..
ohhh dah 3series ok! hehe..

Mudah-mudahan Allah berikan sy kesihatan yg baik kpd sy dan keluarga sy..
Moga Allah panjangkan usia dan murahkan rezeki sy..
Terima kasih Ya Allah kerana memberi peluang untukku bernafas lagi di muka bumiMu..

♡♡♡♡♡♡♡

Ulangtahun Pernikahan Ke-2

Assalamualaikum..

Ya Allah, lama benar tak update blog sy nie..maaf yea :)

Alhamdulillah, arini 8 Mac 2015 genap 2 tahun sy dan IH bersama..macam-macam dah kami lalui sepanjang 2 tahun nie..nangis, ketawa, merajuk, gaduh manja, bermasam muka..tapi semua tu kejap je..takkan setiap hari ok je kan..hehe..masih jauh lagi perjalanan kami..

Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami sekeluarga menghadapi hari-hari mendatang..Ya Allah, aku memohon agar hubungan cinta kami kekal sehingga ke JannahMu..Terima kasih Ya Allah atas kurniaan dariMu seorang anak syurga yg sihat dan sempurna utk menceriakan hari-hari kami..

kebetulan hari nie hari Ahad, mak, kakak-kakak dan abg sy semua ada sekali..so sy tempah pulut kuning kat kakak sy n rendang special by mak sy..celebrate lah sesama..Alhamdulillah sy dikurniakan keluarga yg penyayang dan memahami :)

si kecik sy pulak baru dapat kolam mandi yg rendah tu dari makciknya ptg td..bukan main seronok berendam dlm tu sampai taknak keluar..hehe

nanti nak update macam-macam lagi..ahhhh rindunya nak mengarang dlm blog pink nie ;)v

stay tuned ok!

pulut kuning sempena anniversary kami :)

kami berdua :)


nie pulak bdk bambam yg sibuk berendam time ibu ayah potong pulut kuning..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...